معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

همانگونه که اکثرا میدانید برای یک قالب خارجی سایت فریش تم آنرا به صورت دلاری خریداری کرده و زیر نظر مهندسین خود اقدام به فارسی سازی آن مینماید. و تنها راه در آمد این وبسایت همین شیوه کار است اما متاسفانه عده ای با رفتار نه چندان معقولانه و غیراخلاقی خود اقدام به فروش قالب های این وبسایت به صورت دستی و عمده و در قالب پکیج و ... به صورت غیر قانونی و قاچاق و دزدی نموده که امیدواریم به این مسئله برای همه پایان داده باشیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 سلام

شاید شما نیز حرف و حدیث هایی در مورد این که ایمیل و بازاریابی ایمیل در حال مردن است شنیده اید. به نظر می رسد این نیز یکی از دروغ های بزرگی است که هر از چند گاهی در اینترنت پخش می شود؛ چون آمار و ارقام چیز دیگری را نشان می دهند. هم اکنون برای حدود 67 درصد بازاریاب ها و سازمان ها، اولین اولویت بازاریابی، استفاده از ایمیل مارکتینگ است.


تحولات اخیر دنیای تکنولوژی نیز ادامه حیات و حتی رشد ایمیل را تضمین می کنند. در چند سال گذشته استفاده از دستگاه های قابل حمل چندین برابر شده و اتصال به اینترنت روند مثبتی داشته است. به همین دلیل میزان دسترسی افراد به اکانت ایمیل شان نیز بیشتر شده است.

با توجه به این مسائل، در ادامه 5 مورد از اصلی ترین نکات را برای یک استراتژی بازاریابی موثر با استفاده از ایمیل، آورده ایم.

  • محتوایتان را برای دسترسی از طریق موبایل بهینه سازی کنید.
    آمار نشان می دهد که در آمریکا، 63 درصد ایمیل هایی که برای موبایل بهینه سازی نشده اند، بلافاصله بعد از باز شدن پاک می شوند. پس مهم ترین نکته برای شما این است که از همان ابتدای طراحی کمپین بازاریابی ایمیل، کاربران دستگاه های قابل حمل را نیز در نظر بگیرید.
  • محتوایتان همیشه باید مربوط باشد.
    وقتی در حال تولید محتوا و ارسال آن هستید، باید در نظر داشته باشید که دریافت کننده آن چه کسی است و چه ویژگی هایی دارد. جنسیتش چیست؟ از چه چیز هایی خوشش می آید؟ چه هدف هایی دارد؟ برای چه باید از خدمات شما استفاده کند؟ اگر بتوانید به این سوال ها و سوال هایی از این دست پاسخ دهید، تاثیر گذاری ایمیل های خود را چند برابر کرده اید.
  • ایمیل ها را تا می توانید شخصی سازی کنید.
    ابزار های مختلفی برای شخصی سازی ایمیل ها وجود دارند و می توانند با روش های مختلف این کار را انجام دهند. برای مثال می توانید با استفاده از آن ها نام مشتری را دریافت کرده و در ابتدای ایمیلی که برایش می فرستید، قرار دهید. و یا مثلا می توانید با استفاده از سلایق مشتری و رفتارش در وبسایت تان، پیشنهاد هایی به او بدهید که مطمئن هستید به دنبالش است. انجام این کار احساس صمیمیت و نزدیکی بیشتری بین شما و گیرنده ایجاد می کند.
  • از کاربر اجازه بگیرید.
    اگر می خواهید دیدگاه مشتری در مورد برند شما مثبت باشد، از اسپم کردن او خودداری کنید. باید بتوانید با استفاده از پیشنهاد هایی ارزشمند، ایمیل کاربران را دریافت کنید. در این صورت از دریافت ایمیل های شما شاکی نخواهند شد، چون خودشان با رضایت کامل آن را در اختیار تان قرار داده اند.
  • میزان انصراف کاربران از دریافت خبرنامه ایمیل را بررسی کنید.
    یکی از راه های سنجش محبوبیت ایمیل هایی که ارسال می کنید، بررسی میزان انصراف افراد از دریافت آن هاست. این کار می تواند به عنوان یک کانال بازخورد ارزشمند برایتان عمل کند. اگر بعد از این که کار خاصی را انجام دادید، مطلب خاصی را منتشر کردید، تغییر خاصی را ایجاد کردید، حتما این شاخص مهم را بررسی کنید تا ببینید چقدر تاثیر گذاشته است.

 منبع : فریش تم


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی