معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

همانگونه که اکثرا میدانید برای یک قالب خارجی سایت فریش تم آنرا به صورت دلاری خریداری کرده و زیر نظر مهندسین خود اقدام به فارسی سازی آن مینماید. و تنها راه در آمد این وبسایت همین شیوه کار است اما متاسفانه عده ای با رفتار نه چندان معقولانه و غیراخلاقی خود اقدام به فروش قالب های این وبسایت به صورت دستی و عمده و در قالب پکیج و ... به صورت غیر قانونی و قاچاق و دزدی نموده که امیدواریم به این مسئله برای همه پایان داده باشیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چگونه به موتور های جستجو کمک کنیم محتوایمان را به درستی بشناسند؟

با این که موتور های جستجو نسبت به سال ها قبل پیشرفته تر و هوشمند تر شده اند، اما این بدان معنی نیست که ما نباید هیچ کاری کنیم. شما باید کار را برای موتور های جستجو گر راحت کنید تا بتوانند به خوبی و به درستی محتوای شما را شناسایی کنند.

اصلی ترین نکته این است که سایت شما باید سازماندهی شده باشد. راهنما و منوی وبسایت می تواند هم به کاربر و هم به موتور جستجو کمک کند تا به راحتی در سایت گردش کنند. برای مثال اگر وبسایتی دارید که در آن هم طراحی دکوراسیون داخلی می کنید و هم خدمات مشاوره ای ارائه می دهید، بهتر است محتوای مربوط به اولی را در دایرکتوری /internal-design/ و محتوای مربوط به دومی را در /consulting-services/ قرار دهید.

یکی دیگر از راه هایی که می توانید با استفاده از آن کار را برای موتور های جستجو آسان کنید، لینک های داخلی هستند؛ یعنی لینک هایی که از یک قسمت وبسایت، به قسمت دیگر آن داده می شود. برای مثال اگر در همین مطلب صحبت از بازاریابی با استفاده از توییتر شود، عبارت مربوط به آن را به یکی از مطالب قبلی مان در مورد همین موضوع لینک می دهیم.

اگر دقت کرده باشید، در پاراگراف بالا به جای این که بنویسیم “اینجا کلیک کنید” ، و آن را به مطلب قبلی مان لینک دهیم، از عبارت “بازاریابی با استفاده از توییتر” استفاده کردیم؛ چون در این صورت گوگل می تواند متوجه شود که لینک ما مربوط به بازاریابی توییتر است. پس سعی کنید حد الامکان برای لینک دادن به صفحات دیگر از عبارت هایی مانند ” اینجا کلیک کنید ” یا ” این مطلب ” و … استفاه نکنید.

به غیر از موارد گفته شده، نکات زیادی وجود دارند که رعایت کردنشان شناسایی و دسته بندی وبسایت شما را برای موتور های جستجو آسان تر می کند. چند تا از آن ها را به اختصار مرور کنیم:

  • هر صفحه از وبسایت باید یک تیتر منحصر بفرد داشته باشد که موضوع کلی آن صفحه را عنوان می کند.
  • تصاویر باید متن جایگزینی (ALT) داشته باشند که نشان دهنده موضوع باشد.
  • از ایجاد صفحات متعدد با محتوای یکسان پرهیز کنید.
  • فایل txt شما نباید موتور های جستجو را بلاک کند.

 منبع : فریش تم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی