معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

همانگونه که اکثرا میدانید برای یک قالب خارجی سایت فریش تم آنرا به صورت دلاری خریداری کرده و زیر نظر مهندسین خود اقدام به فارسی سازی آن مینماید. و تنها راه در آمد این وبسایت همین شیوه کار است اما متاسفانه عده ای با رفتار نه چندان معقولانه و غیراخلاقی خود اقدام به فروش قالب های این وبسایت به صورت دستی و عمده و در قالب پکیج و ... به صورت غیر قانونی و قاچاق و دزدی نموده که امیدواریم به این مسئله برای همه پایان داده باشیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در دنیای تبلیغات آنلاین، بنرهای تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب ایفا میکنند.اما طراحی یک بنر تبلیغاتی موثر نیازمند چه اصول و قوانینی است؟

ما راهکار های مناسبی را برای ایجاد یک بنر خاص، در دو مطلب جداگانه در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که با رعایت و انجام این راه کارها، تحول متفاوتی در تبلیغات خود حس خواهید کرد.


بنر تبلیغاتی سایز های متفاوتی دارند و مهم است که شما بنر خود را طبق کدامیک طراحی کنید.این سایز ها عبارتند از مستطیل بزرگ و متوسط،خطی و عریض.البته با وجود سایز های مختلف مناسب ترین آنها مواردی بود که ااشاره کردیم. و همچنین محل قرار گیری بنر در صفحه ی وب سایت شما،که در استاندارد ترین حالت در پایین یا بالای صفحه باید قرار گیرد(مطالب دیگر را در رابطه با همین موضوع، در سایت مشاهده فرمائید)

timthumb.php

یک بنر تبلیغاتی باید حاوی معنی خاصی باشد و مفهوم لازم را به مخاطب برساند،برای مثال لوگو و نام برند مربوطه به جلب توجه نگاه یک کاربر کمک زیادی میکند.شما میتوانید در بنر های تبلیغاتی با استفاده از کلمات کلیدی مانند اعلام تخفیفات ویژه و… محصول و پیام خود را به کاربر انتقال دهید.

گزینه های فراخوان را در بنر های خود ایجاد کنید که و با این کار کلیک های بیشتری را به سمت خود نشانه بگیرید.سعی کنید این گزینه را در نقاط مرکزی و کلیدی بنر قرار دهید تا کاربر برای کلیک بیشتر ترغیب شود.

با استفاده از رنگ های متنوع در بنرهای تبلیغاتی محیطی شاد و جذاب را برای کاربر به نمایش بگذارید و برای متن هایی که قرار میدهید جای مناسبی در بنر خود بیابید و رنگ متن های مورد نظر را نیز طوری انتخاب کنید که با محیط بنر سازگاری لازم را داشته باشد.

Set-Of-Vector-Sweet-Flowers-Banner-Design-Templates

ما به شما عزیزان توصیه میکنیم که بخش دوم مطلب آموزش تبلیغات آنلاین را نیز مشاهده فرمائید و امیدواریم مطالب ما در اجرای تبلیغات،شما را یاری نماید.

منبع : فریش تم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی