معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

همانگونه که اکثرا میدانید برای یک قالب خارجی سایت فریش تم آنرا به صورت دلاری خریداری کرده و زیر نظر مهندسین خود اقدام به فارسی سازی آن مینماید. و تنها راه در آمد این وبسایت همین شیوه کار است اما متاسفانه عده ای با رفتار نه چندان معقولانه و غیراخلاقی خود اقدام به فروش قالب های این وبسایت به صورت دستی و عمده و در قالب پکیج و ... به صورت غیر قانونی و قاچاق و دزدی نموده که امیدواریم به این مسئله برای همه پایان داده باشیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

امروز کاربران و مخاطبان بدنبال نزدیکترین و کوتاهترین راه برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود در یک وب سایت میباشند و این در حالیست که تمایلی برای استفاده از اطلاعات شخصی برای اشتراک و امثال آن ندارند.

شما نیز برای معرفی خود, از طریق خبرنامه و سایر اشتراک ها به این اطلاعات نیازمندید.

برای حل این مشکل چه باید کرد؟

call-to-action ها یکی از بهترین گزینه ها برای حل این مشکل بشمار می آیند.این گزینه توجه بازدید کنندگان را به خوبی به خود جلب میکند و به کاربر اعلام میکند که خبرهای خوب و محصولات جدید در راه است ها یکی از بهترین گزینه ها برای حل این مشکل بشمار می آیند.این گزینه توجه بازدید کنندگان را به خوبی به خود جلب میکند و به کاربر اعلام میکند که خبرهای خوب و محصولات جدید در راه است


th_صفحات فرود نیز در وب سایت شما در این باره بی تاثیر نیست، طبق تحقیقات بدست آمده از تیم موفق Hobspot وب سایت هایی که 1 تا 5 صفحه ی فرود دارند در مقابل وب سایت هایی که 6 برابر این مقدار صفحه فرود دارند جایگاه و موقعیت فروش بسیار کمتری دارند(صفحه ی فرود یک صفحه هدایت کننده بسوی تبلیغات شما میباشد و شما میتوانید این صفحات را در سایت های دیگر نیز به نمایش بگذارید)

89139315323206174770

_صفحه “تشکر از شما” را به هیچ وجه فراموش نکنید.در این صفحه است که کاربران شما احترام همیشگی که به آنان دارید را درک میکنند و این کار در حفظ مشتری و کاربر شما و تاثیر مثبتی که بر آنان دارد نقش بسزایی خواهد داشت

_گزینه های فراخوان (call-to-action) را بصورت شخصی سازی شده طراحی کنید تا روابط متقابل و صمیمانه تری مابین خود و کاربر ایجاد کنید

_بیشتر مواقع حدسی که شما درمورد خواسته و نیاز کاربر میزنید صحیح نیست، پس گزینه هایی که انجام میدهید را مدام بر روی رفتلرهای کاربران تست کنید تا سلیقه های متفاوت کاربران را دریابید و در نهایت به خواسته خود یعنی یافتن بهترین جایگاه فروش دست یابید

منبع : فریش تم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی