معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

همانگونه که اکثرا میدانید برای یک قالب خارجی سایت فریش تم آنرا به صورت دلاری خریداری کرده و زیر نظر مهندسین خود اقدام به فارسی سازی آن مینماید. و تنها راه در آمد این وبسایت همین شیوه کار است اما متاسفانه عده ای با رفتار نه چندان معقولانه و غیراخلاقی خود اقدام به فروش قالب های این وبسایت به صورت دستی و عمده و در قالب پکیج و ... به صورت غیر قانونی و قاچاق و دزدی نموده که امیدواریم به این مسئله برای همه پایان داده باشیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مهم ترین نکاتی که باید در سال 2015 در مورد بهینه سازی وبسایت بدانید:

اگر بخواهیم بهینه سازی وبسایت و یا همان سئو را در یک جمله ساده تعریف کنیم، می توانیم این طور بگوییم: یک استراتژی بازاریابی جهت کسب بیشترین ترافیک از طریق موتور های جستجو گر.
مفهوم بهینه سازی وبسایت چند سال بعد از به وجود آمدن اولین موتور های جستجو گر وارد دایره لغات افراد فعال در حوزه وب شد. از آن زمان به بعد، تغییرات و تحولات زیادی در مفاهیم سئو به وجود آمده که در پستی جداگانه به آن ها پرداختیم.
در این مطلب نیز با توجه به جدید ترین تغییراتی که در الگوریتم های موتور های جستجو پدید آمده، تعدادی از بهترین و مهم ترین نکاتی را که باید رعایت کنید، عنوان خواهیم کرد.

موتور های جستجو چه می خواهند؟

اولین قدم در بهینه سازی یک وبسایت این است که به سوال بالا جواب دهیم. گوگل و دیگر موتور های جستجو برای این که بتوانند مردم را دوباره به خود جذب کنند، مجبورند اطلاعات و محتوایی به درد بخور و جالب برایشان عرضه کنند.

پس با این حساب یک استراتژی اثربخشِ سئو باید این نکته طلایی را رعایت کند:

صفحات وبسایت باید بهترین، و با کیفیت ترین محتوا را در مورد کلمات کلیدی تعیین شده در اختیار کاربر بگذارند.حالا می رسیم به این سوال که محتوای با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟ در سال های اخیر گوگل و دیگر موتور های جستجو در شناسایی و دسته بندی محتوای خوب، پیشرفت های زیادی کرده اند. در مطالب بعدی به تفضیل در این باره بحث خواهیم کرد، اما اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، محتوای با کیفیت از نظر موتور های جستجو محتوایی است که از نظر خواننده با کیفیت باشد.

مهمترین عوامل سئو در سال 2015

فاکتور های تعیین کننده کیفیت:

مهم ترین فاکتور کیفیت این است که سایت تان قابل اطمینان باشد. پر بودن یک وبسایت از انواع و اقسام تبلیغات غیر معتبر، صفحات پاپ آپ، و لینک های نامربوط، نشانه ای از یک سایت غیر قابل اطمینان هستند. همچنین محتوا و تیتر های فریب دهنده نیز یکی از اصلی ترین نشانه های غیر قابل اطمینان بودن یک وبسایت است.

دیگر فاکتور تاثیر گذار در کیفیت وبسایت، سرعت بالای آن است. تحقیقات نشان می دهد که وبسایت های سریع، نرخ تبدیل بالاتری هم دارند. آمار همچنین نشان می دهد که 47 درصد مردم انتظار دارند یک صفحه اینترنتی در 1 یا 2 ثانیه باز شود. جالب تر اینجاست که یک وقفه 1 ثانیه ای، چیزی در حدود 7 درصد از میزان فروش یک وبسایت را کاهش می دهد.به همین دلیل از یکی دو سال پیش، گوگل شروع کرد به دخالت دادن زمان بارگذاری یک صفحه در رتبه بندی آن.

سازگاری با موبایل، تازه بودن، و صحت لینک ها:

 برای کاربرانی که با استفاده از موبایل به سایت شما دسترسی پیدا می کنند، یکی از اصلی ترین معیار ها سازگاری وبسایت شما با موبایل است. در سال جدید گوگل نیز با مشاهده افزایش روز افزون کاربران موبایل، این مساله را به یک استاندارد تبدیل کرد، یعنی از این به بعد وبسایت هایی که با موبایل سازگار هستند، امتیاز بیشتری نسبت به دیگر وبسایت ها در نتایج جستجو خواهند داشت.

تازگی نیز یکی از معیار های مهم است. سایتی که برای ماه ها و سال ها آپدیت نشده باشد، نمی تواند یک سایت خوب و قابل اطمینان در نظر گرفته شود. به همین دلیل موتور های جستجو سعی می کنند سایت های تازه و آپدیت شده را در صفحات اول جستجوی خود قرار دهند.

 ایراد ها و غلط های نوشتاری نیز یکی از نشانه های کیفیت پایین وبسایت هستند. لینک های خراب را نیز جزو این دسته بندی به حساب می آورند. الکسا، گوگل، یاهو، و دیگر موتور های جستجو همیشه سایت شما را مرور کرده و لینک های خراب آن را شناسایی می کنند. در صورتی که تعداد شان زیاد باشد، تاثیر منفی در بهینه سازی سایت تان خواهد داشت.

سه نکته معرفی شده در بالا اهمیت زیادی دارند و رعایت شان می تواند وبسایت شما را تا حد زیادی بهینه کند. به یاد داشته باشید که سئو کاری نیست که یک بار برای همیشه انجام دهید و خیالتان راحت باشد. برای داشتن یک وبسایت بهینه باید به صورت سیستماتیک اقدامات لازم را انجام دهید. از تغییرات و تحولات الگوریتم های موتور های جستجو نیز باید آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید به سرعت سایت خود را سازگار کنید.

سخن آخر:

در سال های اخیر تغییرات زیادی در قوانین و استاندارهای گوگل به وجود آمده که پر از سوالات و ابهامات هستند،من دوست دارم سوالات و دانسته و تجربیات خودتتون رو با ما به اشتراک بگذارید و هر سوالی داشتید با ما در میان بگذارید…

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی