معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

معرفی محصولات فریش تم

در این وبلاگ سعی شده تا از کپی شدن محصولات حاصل از رنج و زحمت کارکنان فریش تم توسط وبسایت های غیر جلوگیری شود.

همانگونه که اکثرا میدانید برای یک قالب خارجی سایت فریش تم آنرا به صورت دلاری خریداری کرده و زیر نظر مهندسین خود اقدام به فارسی سازی آن مینماید. و تنها راه در آمد این وبسایت همین شیوه کار است اما متاسفانه عده ای با رفتار نه چندان معقولانه و غیراخلاقی خود اقدام به فروش قالب های این وبسایت به صورت دستی و عمده و در قالب پکیج و ... به صورت غیر قانونی و قاچاق و دزدی نموده که امیدواریم به این مسئله برای همه پایان داده باشیم.

بایگانی
  • ۱
  • ۰

راه درخشان برای معرفی خود در قسمت بسیار مهم “در باره ما”

7 راه درخشان برای معرفی خود در قسمت بسیار مهم "در باره ما"Reviewed by فریش تم on Jul 15Rating: 5.07 راه درخشان برای معرفی خود یکی از قسمت های بسیار مهم و پر کاربرد هر وب سایت همین صفحه است. صفحه در باره ما راهیست برای معرفی خود بصورت رسمی و موثر.در این صفحه راههای مختلف برقراری ...

شما برای اینکه بتونید برندتون رو خوب معرفی کنید باید به صفحه ی درباره ما وب سایت خودتون بیشتر از سایر قسمت ها توجه داشته باشید زیرا که یکی از مهمترین و کارا ترین بخش های سایت بشمار میاد و تنها در این قسمت شما میتونید بصورت ساده و صمیمانه تر کاربران را از محصول و اهداف خود آگاه سازید.



about_us2

شما با مطالعه و رعایت 7 نکته کلیدی که در اختیارتون میذاریم تفاوت رو احساس خواهید کرد

1_در مرحله اول نام برند شما اولین گزینه ایست که جلب توجه میکنه و شما میتونید علت انتخاب اسم برندتون رو برای کاربر بازگو کنید تا کاربر شناخت بهتری از شما داشته باشه و شما تصویر شفاف و زیباتری رو در ذهن کاربران ایجاد کنید
2_بکار بردن عکس در وب سایتتون باعث میشه هم محیط و فضای وب سایتتون شاد تر و جذاب تر باشه و هم با قرار دادن عکس هایی مربوط به کارتون کاربر به تخصص و حرفه ی کاری شما پی ببره

3_سعی کنید بصورت مستقیم هدفتون رو بیان کنید که یکی از موثرترین روشهای برقراری ارتباط با کاربر است.

4_تنها جایی که شما میتونید تبلیغات خودتون رو بروز بدید قسمت “در باره ما” است و باید بتونید به کاربر برسونید که وب سایت شما تمام عیار در تلاش است که خواسته ها و نیاز های هر کاربری را برطرف کند.

5_بر حسب شرایط کسب و کار سعی کنید همیشه مطالب جدید و به روز را در صفحه “در باره ما” قرار دهید , در غیر این صورت مطالب تکراری و خسته کننده جلوه می کنند.

6_تبلیغات شما در این قسمت باید به قدری ساده و صریح باشد که کاربر ب مطالعه آنها جذابیت خاصی رو تجربه کنه و به ادامه مطلب شما توجه بیشتری نشون بده شما باید با بیان و لحنی شیوا همانند یک اهنربا مخاطب رو جذب خدتون کنید.

7_شما بایستی پس از تبلیغاتتون در صفحه “در باره ما” لینک قسمت های یک وب سایت مثل ارتباط با ما و یا قسمت های دیگه که به نظر خودتون میتونه بازدید بیشتری داشته باشه رو در اختیار کاربر قرار بدید.

 

منبع : فریش تم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی