طبق یکی از نظریه های بسیار معروف Psychology Today تاثیر مثبتی که یک محصول خوب روی مشتریان و طرفدارانش داره باعث میشه تبلیغات بسیار گسترده ای برای آن محصول بوجود بیاد و همچنین مشتریان بیشتر به سمت اون محصول بیان, و ما باید بیابیم که این تاثیر مثبت چیست؟

به عنوان مثال وقتی محصولی تولید میشه ،تولید کنندگان اون بدنبال این هستند که چه چیزی میتونه حس یک مخاطب رو برانگیزه یا به زبان ساده تر مخاطب بدنبال چیست؟ و ما اگر بخاهیم چیزی را خوب جلوه دهیم باید سعی کنبم در تعریفات و نوشته هامون بیشتر روی احساسات مخاطبمون کار کنیم.
طی تحقیقات انجام شده در دانشگاه هاروارد محققان به این نتیجه رسیدن که هر چیزی که بتونه تاثیر مثبت روی احساسات مردم بگذاره بیشتر در رسانه ها به اشتراک گذاشته میشه و بیشتر بروض داده میشه.
حالا مهمترین سوال اینه که چطور میتونیم مثبت رو تعریف کنیم؟
ما 5 راه بسیار ساده و کاری رو به شما معرفی میکنیم:
1_مثبت بودن میتونه یه دلیل شخصی باشه: شما باید طبق شناختی که از شخص مورد نظرتون دارین پیش بروید
2_مثبت بودن مربوط به یک قشر خاص نیست: شما باید منظورتون رو طوری به مخاطب یا مخاطبانتون برسونید که بیشتر جنبه ی عمومی و همگانی داشته باشه تا یه جنبه ی شخصی
3_برای مثبت بودن باید راهکارها رو بیابید: هر مشکلی بدون شک یک یا چند راه حل داره, شما باید بیشتر روی این مسائل و راه حل ها تاکید داشته باشید تا روی مشکلات پیش رو
4_همیشه از کلماتی استفاده کنید که اکثر مردم اونا رو قبول دارن: مطالبی هستند که وقتی انها را مطالعه کنیم برامون جذابیت خاصی داره و حس خوب و پر از انرژی را تجربه میکنیم
5_مطالب ساده تر وروان تر مخاطب بیشتری دارند: سعی کنید در نهایت زیبایی , سادگی کار رو حفظ کنید تا مطالعه و یادگیری اونا برای همه راحت تر باشه
با استفاده از اینگونه نکات میتونید به سادگی روی مشتری و مخاطبتون تاثیر باور نکردنی بگذارید
منبع : فریش تم