امروز کاربران و مخاطبان بدنبال نزدیکترین و کوتاهترین راه برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود در یک وب سایت میباشند و این در حالیست که تمایلی برای استفاده از اطلاعات شخصی برای اشتراک و امثال آن ندارند.
شما نیز برای معرفی خود, از طریق خبرنامه و سایر اشتراک ها به این اطلاعات نیازمندید.
برای حل این مشکل چه باید کرد؟
call-to-action ها یکی از بهترین گزینه ها برای حل این
مشکل بشمار می آیند.این گزینه توجه بازدید کنندگان را به خوبی به خود جلب
میکند و به کاربر اعلام میکند که خبرهای خوب و محصولات جدید در راه است ها یکی از بهترین گزینه ها برای حل این مشکل بشمار می
آیند.این گزینه توجه بازدید کنندگان را به خوبی به خود جلب میکند و به
کاربر اعلام میکند که خبرهای خوب و محصولات جدید در راه است

_صفحات فرود نیز در وب سایت شما در این باره بی تاثیر نیست، طبق تحقیقات بدست آمده از تیم موفق Hobspot وب سایت هایی که 1 تا 5 صفحه ی فرود دارند در مقابل وب سایت هایی که 6 برابر این مقدار صفحه فرود دارند جایگاه و موقعیت فروش بسیار کمتری دارند(صفحه ی فرود یک صفحه هدایت کننده بسوی تبلیغات شما میباشد و شما میتوانید این صفحات را در سایت های دیگر نیز به نمایش بگذارید)
_صفحه “تشکر از شما” را به هیچ وجه فراموش نکنید.در این صفحه است که کاربران شما احترام همیشگی که به آنان دارید را درک میکنند و این کار در حفظ مشتری و کاربر شما و تاثیر مثبتی که بر آنان دارد نقش بسزایی خواهد داشت
_گزینه های فراخوان (call-to-action) را بصورت شخصی سازی شده طراحی کنید تا روابط متقابل و صمیمانه تری مابین خود و کاربر ایجاد کنید
_بیشتر مواقع حدسی که شما درمورد خواسته و نیاز کاربر میزنید صحیح نیست، پس گزینه هایی که انجام میدهید را مدام بر روی رفتلرهای کاربران تست کنید تا سلیقه های متفاوت کاربران را دریابید و در نهایت به خواسته خود یعنی یافتن بهترین جایگاه فروش دست یابید
منبع : فریش تم